UKK - Usein kysytyt kysymykset

TILAAMINEN

Mistä tiedän tilaukseni onnistuneen?

Kun tilaus on tehty onnistuneesti, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen ja maksupalvelusta vahvistuksen onnistuneesta maksusta. Mikäli viestiämme ei kuulu perille, tarkasta myös muut kansiot ja roskapostit sähköpostipalvelustasi ja tarkasta että laatikkosi ei ole täynnä. Jos epäilet sähköpostiosoitteessasi kirjoitusvirhettä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme store[at]backstagerockshop.com.

Olen vahingossa kirjoittanut nimeni/osoitteeni väärin tilauksen tietoihin. Voinko muuttaa tietojani?

Jos tilauksesi tietoja on tarpeen korjata, ota yhteyttä mahdollisimman pian asiakaspalveluumme store[at]backstagerockshop.com ja ilmoita samalla tilauksesi numero.

Voinko lisätä tuotteita jo tehtyyn tilaukseeni?

Kun tilauksesi on tehty onnistuneesti, uusien tuotteiden lisääminen mukaan ei valitettavasti ole enää mahdollista. Siksi ennen ostoskoriin siirtymistä tarkasta, että olet tyytyväinen ostoskorin sisältöön.

TILAUSTEN NOUTO

Mistä voin noutaa tilaukseni?

HUOM! Kaikki tilaukset Tuska Click & Collect Storesta toimitetaan noutopisteelle festivaaliviikolla. Toimitustapoja muihin osoitteisiin ei ole saatavilla!

Noutopisteen sijainti: Kauppakeskus Redi, Helsinki.

Aukioloajat

Ke 26.6.2024 klo 12-19
To 27.6.2024 klo 12-21
Pe 28.6.2024 klo 11-21
La 29.6.2024 klo 11-21
Su 30.6.2024 klo 12-15

Mitä tarvitsen tilauksen noutoa varten?

Esitä noutopisteellä tilausvahvistus tai tilausnumero.

En noutanut tilaustani noutopisteeltä. Mitä nyt tapahtuu?

Kaikki Tuska Click & Collect Storen noutamattomat tilaukset perutaan ja maksu palautetaan kokonaisuudessaan ilman eri ilmoitusta.

MAKSUT

Mitä maksutapoja on käytettävissä?

Käytämme verkkokaupassamme ainoastaan luotettavia maksutapoja. Suomeen toimitettaessa maksuvaihtoehtoina ovat kotimaiset verkkopankit, luottokortit (Visa, Mastercard, Discover, American Express), MobilePay sekä Walley-lasku ja OP Lasku (lasku/osamaksu). Suomen ulkopuolelle toimitettaessa maksuvaihtoehtoina ovat luotto- ja pankkikortit. Lisätietoa verkkomaksamisesta.

Miten laskulla tai osamaksulla maksaminen toimii?

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Walleyn ja OP Laskun kanssa. Lisätietoa verkkomaksamisesta. Lisätietoa verkkomaksamisesta.

Milloin minua veloitetaan tilauksestani?

Kaikki tilaukset veloitetaan tililtäsi tai kortiltasi samalla hetkellä, kun olet palannut takaisin verkkokauppaan maksamisen jälkeen. Laskutusmaksutapojen lasku lähetetään erikseen tilauksessa annettuun osoitteeseen.

PALAUTUKSET

Kuinka voin palauttaa tilaamani tuotteen?

Meillä on tuotteillemme 14 päivän palautusoikeus laskettuna lähetyksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus ei koske alusvaatteita eikä  intiimi- ja hygieniatuotteita. Tekstiilien on oltava puhtaita ja käyttämättömiä, ilman tahroja, hiuksia tai lemmikkieläinten karvoja. Lisätietoa palautuksista.

Voinko vaihtaa tuotteen toisen kokoiseen?

Tuska Click & Collect Storesta tilattuja tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa.

Olen vastaanottanut viallisen tai väärän tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?

Pyrimme toimittamaan asianmukaiset tavarat virheettömässä kunnossa. Jos kuitenkin sait viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä kauppakeskus Redin Tuska Store Click & Collect -noutopisteellä tai sähköpostitse store[at]backstagerockshop.com. Mikäli otat yhteyttä sähköpostitse, liitä mukaan kuvat sekä selvitys tilanteesta, niin voimme käsitellä reklamaatiosi.

TUOTTEET

Kuinka valitsen sopivan kokoisen paidan/tuotteen?

Tuotteen merkki, valmistaja ja kokotaulukko löytyy tuotteen sivuilta verkkokaupasta. Kannattaa pitää mielessä, että valmistajien mitat voivat vaihdella keskenään, joten tarkasta tuotteen kokotaulukko ennen tilaamista, jos tuote ei ole ennestään tuttu. Jos tuotesivulta puuttuu tietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme store[at]backstagerockshop.com. Valmistajien antamista kokotaulukoista ja niiden oikeellisuudesta emme valitettavasti voi ottaa vastuuta, mutta teemme parhaamme jotta tiedot pysyvät ajan tasalla.

Kutistuuko juuri ostamani paita ensimmäisen pesun jälkeen?

Kaikki valikoimamme tekstiilit (t-paidat, topit, naisten paidat, hupparit ym.) ovat valmiiksi esikutistettuja, joten pesemällä tekstiilit pesukoneessa normaalissa lämpötilassa (40°C), ne säilyttävät oikean muodon ja koon. Pese tuote ennen ensimmäistä käyttökertaa. Tarkista tuotteen oikea pesulämpötila tuotteen tiedoista verkkokaupassamme tai tekstiilin omasta pesulapusta. Painetuille tekstiileille suosittelemme aina pesua nurinpäin käännettynä.

Mistä tiedän että minulle toimitettava paita on ehjä ja siistissä kunnossa? Onko se laadukas?

Tarkistamme kaikki varastoomme saapuvat tuotteet, jotta niiden laatu vastaa standardejamme. Emme toimita sinulle viallista tai likaista tuotetta. Käytämme fanituotteidemme painatuksien, brodeerausten ja merkkausten tekemiseen luotettavia kumppaneita.

Onko ostamani tuote Tuskan virallinen tuote?

Backstage Rock Shop on Tuska Festivalin virallinen yhteistyökumppani. Löydät laajan valikoiman laadukkaita tuotteita Tuska Click & Collect Storesta, joita ylläpidämme yhteistyössä Tuska-festivaaliorganisaation kanssa.

MUUT

Onko turvallista ostaa tuotteita verkkokaupastanne?

Kauppamme on SSL-salattu, joten kyllä, se on turvallista. Voit lukea lisää verkkokauppamme turvallisuudesta Tietosuojaosiosta ja Maksutiedoista.