Palautukset

Kotimaan palautukset

Tuska Click & Collect Storesta tilatuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.

Tuotteillamme on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus (alkaen tuotteen vastaanottamisesta). Jotta voimme hyväksyä palautettavan tuotteen, sen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä paketissa ja samassa kunnossa kuin missä olet sen vastaanottanut. Tuotteen sovittaminen on luonnollisesti ok, mutta tee palautuspäätös heti sovitettuasi äläkä pese tuotetta ennen palautusta. Tuotteessa ei saa olla esimerkiksi hiuksia, eläinten karvoja tai tahroja.

Pyrimme aina toimittamaan tilatut tuotteet virheettömässä kunnossa. Jos kuitenkin saat väärän tai vahingoittuneen tuotteen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen lähettämistä takaisin.

Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät Suomen kuluttajansuojalain 6. luvun 16§ mukaisesti: Sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole luonteensa vuoksi palautettavissa myyntiin.

Pyri ensisijaisesti hoitamaan tuotteen palautus festivaalin aikana Tuska Store Click & Collect -noutopisteellämme. Mikäli se ei ole mahdollista, niin lähetä palautuksesi huolellisesti pakattuna seuraavasti ja liitä mukaan nimesi, yhteystietosi ja tilausnumerosi:

  • POSTI: Palauta lähetys lähimpään Postin toimipisteeseen. Paketin päällä olevan osoitteen tulee olla muodossa: Backstage Rock Shop Oy / Asiakaspalautus, Turkkirata 7, 33960 Pirkkala. Anna myös asiakaspalautusnumeromme 632730. Pyydä aina Postista kuitti palautuksestasi mahdollisen katoamistapauksen varalle. Ilman Postin kuittia mahdollisesti kadonnut palautus on omalla vastuullasi!

Kun palautuslähetyksesi on saapunut perille, ilmoitamme sen käsittelyn etenemisestä sähköpostitse.

Rahojen palautus

Rahat palautetaan sinulle kun asiakaspalautus on loppuunkäsitelty. Maksut palautetaan Paytrailin maksunpalautuspalvelun kautta kuukauden kuluessa palautuksen hyväksymisestä. Verkkopankkimaksujen palautukset tapahtuvat automaattisesti takaisin tilille, jolta tilaus on maksettu (pl. Ålandsbanken, S-Pankki, näissä tapauksissa lisätiedot kysyy Paytrail). Luottokorttimaksut palautuvat automaattisesti takaisin kortille, jolta tilaus on maksettu.

Mitä teen, jos en ole saanut rahoja takaisin palautetusta tuotteesta?

Kun palautus on loppuunkäsitelty, rahojen siirtymisessä saattaa kestää muutama arkipäivä. Mikäli et ole saanut rahoja takaisin palautetusta tuotteesta kohtuullisen ajan kuluessa, tarkista ensin sähköpostisi ja verkkopankkisi tai luottokorttisi tili. Mikäli palautusta ei edelleenkään näy, ota ystävällisesti yhteys meihin sähköpostitse; store[at]backstagerockshop.com.

Mikäli sinulla on kysyttävää palautuksista, ota yhteyttä sähköpostitse: store[at]backstagerockshop.com.

Kansainväliset palautukset festivaalin jälkeen

Huom! Jos olet tekemässä asiakaspalautusta Euroopan Unionin ulkopuolelta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme! Tarvitsemme tulliselvitystä varten tilausnumerosi sekä tiedot palauttamistasi tuotteista etukäteen. Kiitos!

Tuska Click & Collect Storesta tilatuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.

Tuotteillamme on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus (alkaen tuotteen vastaanottamisesta). Jotta voimme hyväksyä palautettavan tuotteen, sen tulee olla puhdas ja käyttämätön, alkuperäisessä paketissa ja samassa kunnossa kuin missä se on sinulle lähetetty. Tuotteen sovittaminen on luonnollisesti ok, mutta tee palautuspäätös heti sovitettuasi äläkä pese tuotetta ennen palautusta. Tuotteessa ei saa olla esimerkiksi hiuksia, eläinten karvoja tai tahroja. Pyrimme aina toimittamaan tilatut tuotteet virheettömässä kunnossa. Jos kuitenkin saat väärän tai vahingoittuneen tuotteen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen lähettämistä takaisin.

Palautusoikeuden rajoitukset määräytyvät Suomen kuluttajansuojalain 6. luvun 16§ mukaisesti: Sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole luonteensa vuoksi palautettavissa myyntiin.

Suomen ulkopuolella asuvien asiakkaiden tulee huolehtia itse palautuslähetyksen toimituskuluista.

Liitä palautuksen mukaan nimesi, yhteistietosi ja tilausnumerosi ja lähetä palautus osoitteella.

Backstage Rock Shop Oy
Turkkirata 7
33960 Pirkkala
Finland

Kun palautuslähetyksesi on saapunut perille, ilmoitamme sen käsittelyn etenemisestä sähköpostitse.

Rahojen palautus

Rahat palautetaan Paytrailin maksunpalautuspalvelun kautta kuukauden kuluessa, kun asiakaspalautus on loppuunkäsitelty.

Mitä teen jos en ole saanut rahoja takaisin palautetusta tuotteesta?

Kun palautus on loppuunkäsitelty, rahojen siirtymisessä saattaa kestää n. 2-5 arkipäivää. Mikäli et ole saanut rahoja takaisin palautetusta tuotteesta kohtuullisen ajan kuluessa, tarkista ensin sähköpostisi ja verkkopankkisi tai luottokorttisi tili. Mikäli palautusta ei edelleenkään näy, ota ystävällisesti yhteys meihin sähköpostitse; store[at]backstagerockshop.com.

Mikäli olet palauttamassa arvokkaita tuotteita (esimerkiksi yli 50 euron arvoinen palautus), suosittelemme käyttämään sellaista palautustapaa, joka sisältää seurantatunnuksen ja vakuutuksen lähetykselle. Pyydä aina kuljettavalta taholta kuitti palautuksestasi mahdollisen katoamistapauksen varalle. Tällä tavoin varmistat, että kuljetusyhtiö on vastuussa tuotteiden korvaamisesta mikäli lähetys hukkuu matkalla. Ilman kuittia asiakas on itse vastuussa palautuksesta.

Mikäli sinulla on kysyttävää palautuksista, ota yhteyttä sähköpostitse: store[at]backstagerockshop.com.